Сергій Гайдай

Сергій Гайдай

Гайдай.ком, «Кит-маркетинг», «Фьючіпси», політтехнолог
Засновник соціально-інжинірингового агентства Гайдай.ком, агентства з розробки, створення і запуску комерційних брендів «Кит-маркетинг», співзасновник бренду «Фьючіпси», політтехнолог.

Хоча освіту Сергій здобував у морехідному училищі, Гідрометінституті і навіть на кінофакультеті Київського театрального інституту, знайшов себе в абсолютно інших областях – маркетингу, рекламі і політичному маркетингу. В останній зокрема, за його словами прийшов за драйвом – і нудьгувати не довелося. Серед успішних передвиборних компаній: робота з Віктором Ющенком на виборах Президента України в 2004 році, кампанія Ірини Хакамади на виборах в Держдуму в 1999 році і ще більше 80 виборчих кампаній в Україні та за її межами.